Akių mankšta

"Mūsų akys" rekomenduoja daryti šiuos akių mankštos pratimus: 

  1. Patogiai atsisėskite prieš langą ir 5 sekundes žiūrėkite į tolį.
  2. Stipriai užsimerkite ir atmerkite akis. Kartokite tai 6 kartus.
  3. Nejudindami galvos pažiūrėkite aukštyn žemyn, kairėn dešinėn. Kartokite 6 kartus.
  4. Nejudindami galvos atsimerkite, akis sukite ratu: žemyn, aukštyn, dešinėn, aukšyn kairėn. Pakartokite tai 6 kartus į vieną, apskui į kitą pusę.
  5. Užsimerkite ir atlikite trečio pratimo judesius.
  6. Atsimerkite ir atlikite ketvirto pratimo judesius.
  7. Greitai pamirksėkite 10 kartų.
  8. Žiūrėkite į tolį 3 sekundes. Paskui pirštą iškelkite 30 cm atstumu nuo akių ir 5 sekundes žiūrėkite į pirštą. Ranką nuleiskite ir 3 sekundes vėl žiūrėkite į tolį. Pratimą kartoti 6 kartus.
  9. Užsimerkite, pirštu lengvai prispauskite akis ir 1 minutę sukamaisiais judesiais jas masažuokite.
  10. Ant užmerktų akių uždėkite po tris pirštus ir lengvai paspauskite akis. Pirštus atitraukite. Kartokite 6 kartus.
  11. Sulenkite visus abiejų rankų pirštus, išskyrus nykščius. Nykščiais paspauskite smilkinius, o rodomųjų pirštų antraisiais sąnariais masažuokite aplink akis.

Daugiau rekomendacijų dėl akių ligų profilaktikos galima rasti "Mūsų akys" gydytojos oftalmologės interviu rajono laikraščiui Rokiškio sirena: 


Gydytoja Kristina Kruopaitė-Brazienė: "Akis būtina ilsinti"

© 2019 Mūsų akys. Visos teisės saugomos